Kıdemli Asker Birimleri
"Kıdemli Asker Birimleri" paketi, İtalyan Sardinya askeri birliği ve Bersaglieri'den Avusturya-Macaristan Ordusuna kadar İtalyan Cephesinde görülen en ikonik birimlerden bazılarının savaşta yıpranmış üniformalarını içerir. Beş bıyık ve dört yüz öğesi, ayrıca her fraksiyon için bir yüz vardır.
2 Yüz (her fraksiyon için bir tane)
İtalyan üniforması, savaşın en sert çekişmeli muharebelerinin birkaçında görevlendirilmiş ünlü "Sassari" askeri birliğini (Sardinyalılar) içerir. Ayrıca İtalyan subayı ve dağcısı, özel İtalyan Kraliyet Ordusu pelerini alır. Üniformaların tümü çatışmada kirlenmiştir ve oyuncuya gerçek bir "kıdemli asker" görünümü verir.
Paket, çatışmayı gerçekten görmüş olanlar için iki bandaj dâhil olmak üzere dört yüz öğesi, birkaç sıra dışı gaz maskeli gözlük ve yarım içilmiş bir sigara içerir. Ayrıca "I. Franz-Joseph" stili favori ve İtalyan generali "Pietro Badoglio"nde bulunan küçük bıyık dâhil olmak üzere beş sakal/bıyık türü içerir.