Jednostki Avanti Savoia
UWAGA: Pakiet „Jednostki Avanti Savoia” był pierwotnie premią dla graczy, którzy nabyli Isonzo w przedsprzedaży, ale teraz powraca – w ulepszonej wersji! Gracze, którzy otrzymali pakiet jednostek DLC „Avanti Savoia” w momencie premiery, automatycznie zdobędą teraz dodatkowe elementy za darmo. Więcej informacji na temat pakietu znajdziecie poniżej!
Pakiet „Jednostki Avanti Savoia” wprowadza do Isonzo dwanaście kultowych mundurów: dla wysokich rangą oficerów sztabowych, dla świetnie wyposażanych szturmowców oraz dla inżynierów, którzy są już gotowi drążyć tunele. Nakrycia głowy w tym pakiecie podkreślają rzadkie i intrygujące rzeczy, takie jak hełmy z farbą maskującą czy opancerzeniem. Znajdą się tu również twarze, imponujące wąsy i inne formy zarostu dla każdej z frakcji.