Avanti Savoia Birimleri
NOT: Aslında Isonzo için bir ön sipariş bonus içeriği olan Avanti Savoia paketi, geliştirilmiş hâliyle şimdi geri döndü! Isonzo oyununa erkenden sahip olan ve çıktığında Avanti Savoia Birimleri Paketi DLC'sini alan oyuncular, ilave öğeleri otomatik olarak ücretsiz bir şekilde alacak. Paket içeriğine dair daha fazla bilgi için okumaya devam et!
"Avanti Savoia Birimleri" paketi, yüksek rütbeli kurmay subaylardan ağır donanımlı hücum birliklerine ve tünel kazmaya uygun giyinmiş mühendislere kadar çeşitli, on iki ikonik üniformayı Isonzo'ya getiriyor. Bu paketteki başlıklar, boyanmış kamuflaj miğferler ve miğfer zırhı gibi nadir ve ilginç öğeleri öne çıkarıyor. Bunların yanı sıra etkileyici bıyıklar, sakallar ve her fraksiyon için bir yüz de bulunuyor.