„It Takes Two” – Dostęp dla znajomych
Wyrusz na najbardziej szaloną przygodę życia w It Takes Two – przełomowej platformowej grze przygodowej stworzonej z myślą o współpracy. Zaproś znajomego do dołączenia za darmo dzięki funkcji „Dostęp dla znajomych”* i weźcie udział w wielu innowacyjnych i radosnych wyzwaniach. Grajcie jako Cody i May – pokłócona para zmieniona w lalki za sprawą magicznego zaklęcia. Zamknięci w fantastycznym świecie, w którym za każdym rogiem czeka coś nieoczekiwanego, May oraz Cody niechętnie dążą do naprawienia swojego rozpadającego się związku.
It Takes Two jest dziełem nagradzanego studia Hazelight – lidera w rozgrywce kooperacyjnej. Zabierze cię na szaloną i wspaniałą podróż, podczas której pewne jest tylko jedno: lepiej radzimy sobie wspólnie.
Poznaj wzruszającą i szczerą historię o trudnościach w utrzymywaniu dobrych relacji. Pomóżcie Cody'emu i May pokonać dzielące ich różnice. Poznajcie różne dziwne i ujmujące postacie. Połączcie siły i przeżyjcie wspaniałą przygodę – razem!
Hazelight to nagradzane niezależne studio ze Sztokholmu. Zostało założone w 2014 roku przez Josefa Faresa, reżysera filmowego i twórcę dobrze przyjętej gry Brothers: A Tale of Two Sons. Celem Hazelight jest przesuwanie granic możliwości w tworzeniu gier. W 2018 roku studio wydało nagrodzony BAFTA tytuł A Way Out – pierwszą w historii grę przygodową akcji przeznaczoną wyłącznie dla dwóch graczy z widokiem trzeciej osoby w ramach programu EA Originals.