It Takes Two - Friend's Pass
Friend's Pass'i* indirin ve It Takes Two'yu bir arkadaşınızla ücretsiz oynayın. Oyunun tam sürümüne sahip olan bir arkadaşınızı çağırın, Friend's Pass'i ücretsiz indirin ve birlikte oynayın!
Ortak oyun için tasarlanan ve türünde çığır açan platform macerası It Takes Two'da hayatınızın en çılgın macerasına çıkın. Friend's Pass* ile bir arkadaşınızı ücretsiz oynamaya davet edin, neşeli ve karışık çeşitli oynanış görevlerinin üstesinden gelin. Bir büyüyle oyuncak bebeklere dönüştürülen iki insan olan Cody ve May ile gergin bir ilişki yaşayarak oynayın. Birlikte her köşede bilinmez bir şeyin saklandığı fantastik bir dünyada sıkışıp kalıyorlar ve parçalanan ilişkilerini ister istemez kurtarmaları gerekiyor.
It Takes Two, ortak oyunda endüstrinin lideri, ödüllü stüdyo Hazelight tarafından geliştirildi. Onlar sizi çılgın ve büyüleyici bir yolculuğa çıkarırken tek bir gerçek var: Birlikte daha iyiyiz.
Friend's Pass* ile bir arkadaşınızı ücretsiz oynamaya davet edin ve tamamen iki kişi için tasarlanan heyecan verici macerayı yaşayın. Bölünmüş ekranlı oynanış ile yan yana veya çevrimiçi ortak oynama arasından seçim yapın ve ilerlemek için tek yolun birlikte çabalamak olduğu, sürekli değişen zorluklarla yüzleşin.
Karşılıklı geçinmenin ortaya çıkaracağı zorlukların dokunaklı ve içten hikâyesini keşfedin! Farklılıklarının üstesinden gelmeleri için Cody ve May'e yardım edin. Tuhaf ve sevimli karakterlerden oluşan kadroyla tanışın. Güçlerinizi birleştirin ve birlikte maceraya çıkın!
Hazelight, Stockholm, İsveç merkezli, ödüllü bağımsız oyun geliştirme stüdyosudur. 2014'te film yönetmeni ve ödüllü Brothers: A Tale of Two Sons oyununun yaratıcısı Josef Fares tarafından kurulan Hazelight, oyunlarda mümkün olan yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya odaklanıyor. Hazelight, 2018'de BAFTA ödüllü, bugüne kadar yalnızca üçüncü şahıs oynanan ilk ortak aksiyon macera oyunu A Way Out'u EA Originals programı kapsamında yayınladı.