It Takes Two
Embark on the craziest journey of your life in It Takes Two. Invite a friend to join for free with Friend’s Pass* and work together across a huge variety of gleefully disruptive gameplay challenges.
Embark on the craziest journey of your life in It Takes Two, a genre-bending platform adventure created purely for co-op. Invite a friend to join for free with Friend’s Pass* and work together across a huge variety of gleefully disruptive gameplay challenges. Play as the clashing couple Cody and May, two humans turned into dolls by a magic spell. Together, trapped in a fantastical world where the unpredictable hides around every corner, they are reluctantly challenged with saving their fractured relationship.
It Takes Two is developed by the award-winning studio Hazelight, the industry-leader of cooperative play. They are about to take you on a wild and wondrous ride where only one thing is for certain: we’re better together.
Invite a friend to join for free with Friend’s Pass*, and experience a thrilling adventure built purely for two. Choose from couch or online co-op with split-screen play, and face ever-changing challenges where working together is the only way forward.
Discover a touching and heartfelt story of the challenges in getting along. Help Cody and May learn how to overcome their differences. Meet a diverse cast of strange and endearing characters. Join forces, and go on an adventure you’ll treasure – together!
Hazelight is an award-winning independent game development studio based in Stockholm, Sweden. Founded in 2014 by Josef Fares, film director and creator of the award-winning game Brothers: A Tale of Two Sons, Hazelight is committed to pushing the creative boundaries of what is possible in games. In 2018, Hazelight released the BAFTA award-winning A Way Out, the first ever co-op only third person action-adventure, as part of the EA Originals program.