Itch.io
We're a platform that enables anyone to sell the content they've created. As a seller you’re in charge of how it’s done: you set the price, you run sales, and you design your pages.
On itch.io creators control how their project pages look. The built in browser lets you download and install games while exploring the unique page designs of our creators.
You can sync any browser based games right into the app, letting you play them offline whenever you want. Once you're back online you'll be able to grab any updates if necessary.