IXION - Artbook
This DOLOS approved digital artbook will take you through the artistic development of IXION.
This DOLOS approved digital artbook will take you through the artistic development of IXION. The art team of Bulwark have curated pieces from concept to realization, interspersed with commentary about the choices they made.