Jackbox Naughty Pack
Jackbox Naughty Pack'te üçlü eğlenceyle ortamın ateşini yükselt. Üç renkli yeni oyunda yalan söyle, resim çiz ve sunum yap!
Kalıpların dışına çıkmak için yanıp tutuştuğunu biliyoruz. Arkadaşlarınla sıradaki hafta sonu macerana zararsız bir sıcaklık getirecek yepyeni bir üçlü pakette yetişkin parti oyunu ile partini ateşe verme vakti. Sıradaki üniversite partisi, yetişkin oyun gecesi, bekarlığa veda gecesi veya hafta ortası için mükemmel paket.
Telefonunla veya tabletinle oyna. Özel bir kumandaya gerek yok. Üç oyun da 3 ila 8 oyuncuyu ve 10.000 izleyici üyeyi destekler.
Fakin’ It All Night Long (Sosyal Çıkarım): Fakin' It geri dönüyor ve bu defa her şeyimizi ortaya koyuyoruz. Araya karışmaya çalışan Faker hariç herkesin gizli bir görevi var. Arkadaşlarından hangisinin en iyi yalancı olduğunu ve ÇOK daha fazlasını öğren! "Finger Blast" gibi yeni kategoriler ve yepyeni bir "uzaktan oyun" modu içerir. Kim arkadaşlarıyla güzel bir Finger Blast oynamak istemez ki?
Dirty Drawful (Çizim, Tahmin): Bol çizimli ama seksi... İşte Dirty Drawful. Biricik Drawful Owl'un sunuculuğunda... Onu daha önce hiç böyle görmedin. Sevdiğin oyunu aldık ve çizimlerinin hem korkunç hem de iç gıcıklayıcı olması için istekler ekledik. Bu oyunda her şey var: Seks, uyuşturucu ve burada asla listeye dâhil edemeyeceğimiz başka şeyler! Ayrıca bir ilişkiye veya bir çizime kendini veremiyorsan senin için geri al düğmesi ekledik.
Let Me Finish (Sunum): Let Me Finish, Jackbox'ın "Posta kutusunun poposu nerede?" veya "Bu avokado nasıl tahrik oluyor?" gibi hayattaki ciddi soruları inceleyen yeni bir sunum oyunu. Herkesin aklındakileri söyleme fırsatı olacak ama diğerleri, aklından geçenleri anlayacak mı?
Jackbox Naughty Pack, yetişkin temalar ve sansürsüz içerikler içerir. Çocukların oynaması için tasarlanmamıştır. Bu oyun rızaya dayalı seks eylemlerine, hafif uyuşturucu kullanımına, sözlü şiddete ve kaba dil kullanımına göndermeler içerir.