The Jackbox Party Pack
Dobre dla 1 do 100 graczy! Użyj smartfonu lub tabletu jako sterownika! Zespół, który opracował grę YOU DON’T KNOW JACK prezentuje PIĘĆ fantastycznych gier w jednym zestawie!
1) Fantastyczna gra quiz YOU DON’T KNOW JACK 2015 (dla 1 do 4 graczy) z setkami zupełnie nowych pytań.
3) Szalona gra rysunkowa Drawful (dla 3 do 8 graczy) – rysujesz na telefonie lub tablecie (nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności).