The Jackbox Party Pack
1-100 oyuncu için! Telefonlarınız veya tabletleriniz kumanda olarak kullanılabilir! YOU DON’T KNOW JACK ekibi, sizi kahkahalara boğacak BEŞ oyunu tek bir pakette sunuyor!
1) Yüzlerce yeni soru içeren sansasyonel YOU DON’T KNOW JACK 2015 komedi bilgi oyunu (1-4 oyuncu).
3) Tuhaf çizim oyunu Drawful (3-8 oyuncu) - telefonunuzun veya tabletinizin üzerinde çizebilirsiniz (gerekli beceri düzeyi neredeyse sıfır).
4) İstediğiniz kadar ateşli yapabileceğiniz boşluk doldurma kelime oyunu Word Spud (2-8 oyuncu).