The Jackbox Party Pack 2
1) Niesamowity przebój, gra blefowania Fibbage 2 (dla 2 do 8 graczy) zawierająca ponad 500 zupełnie nowych pytań. Ponad 2 razy więcej niż pierwotna wersja.
3) Absurdalna gra sztuki licytacji Bidiots (dla 3 do 6 graczy), w której rysujesz po prostu na własnym telefonie lub tablecie.
4) Przekomiczna gra ciętego humoru mówienia tego, co tylko przyjdzie na myśl Quiplash XL (dla 3 do 8 graczy), która obejmuje Quiplash, zestaw Quip Pack 1, I ponad 100 zupełnie nowych podpowiedzi.