1) Orijinalin iki katından fazla, 500'ün üzerinde yepyeni soruyla kaçak blöf oyunu Fibbage 2 (2-8 oyuncu).
3) Doğrudan telefonunuzda veya tabletinizde çizim yapabileceğiniz absürt sanat müzayedesi oyunu Bidiots (3-6 oyuncu).
4) İstediğinizi söyleyebileceğiniz, gülmekten böbreklerinizin ağrıyacağı, Quiplash, Quip Pack 1 ile 100'ün üzerinde yeni istemin olduğu Quiplash XL (3-8 oyuncu).