The Jackbox Party Pack 3
Üç bölümlü parti oyunu fenomeni, hisleri alt üst edecek BEŞ yeni oyunla geliyor!
1) İstediğini söyle bölümü Quiplash 2 (3-8 oyuncu). Tüm yeni soruları oynayın veya kendi sorunuzu sorun!
2) Ölümüne bilgi yarışması Trivia Murder Party (1-8 oyuncu). Bilgiye takık bir katille aşık atın.
3) Sürprizlerle dolu anket oyunu Guesspionage (2-8 oyuncu). Saçma anket sorularının sonuçlarını tahmin edin.
4) Kıyım dolu tişört savaşı Tee K.O. (3-8 oyuncu). Özel tişörtlerinizi ölümüne kapıştırın!
5) Sinsi dümenlerin döndüğü Fakin’ It (3-6 oyuncu). Arkadaşlarınızdan biri bir şey saklıyor.
NOT: Bu oyun yerel olarak çok oyunculu oynanabilir ancak uzaktan oyuncular akış üzerinden de katılabilir.