Jackbox Party Pack 6
– Popularny quiz w trybie deathmatch Trivia Murder Party 2 (1-8 graczy). Spróbuj przetrwać nowe cudaczne minigry.
– Dziwny cyrk słów Dictionarium (3-8 graczy). Niech wygra najzabawniejsza definicja.
– Gra z ukrytą tożsamością Push The Button (4-10 graczy). Czy wykryjecie obcego na czas?
– Konkurs komediowy Joke Boat (3-8 graczy). Przygotuj zgrabne puenty na pokaz talentów na statku wycieczkowym.
– Nietypowy test osobowości Role Models (3-6 graczy). Dowiedz się, kim naprawdę jesteś. (Lub przynajmniej co myślą o Tobie znajomi).