The Jackbox Party Pack 9
Çok satan popüler Party Pack Serisi, dokuzuncu oyunuyla karşınızda! İster arkadaşlarınla takılırken veya uzaktan şirket partisi verirken, ister hafta sonlarını sıkıcılıktan kurtarırken veya yayınlayacağın bir sonraki oyuna karar verirken olsun, The Jackbox Party Pack 9 hayatını şenlendirmek için burada.
Karmaşaya son. Fazladan kumandaya gerek yok, herkes kendi telefonuyla ya da tabletiyle oyuna katılabilir! En çok 10 oyuncuyla ve katılımlarıyla oyunların sonucunu etkileyecek 10.000 izleyiciyle oynayabilme olanağı sunan oyunlar.
Fibbage 4 (2-8 oyuncu) - Kahkaha dolu blöf yapma oyunu, soru videoları, hayran soruları ve Fibbage Enough About You moduyla yepyeni bir Final Fibbage ile geri dönüyor! Oyunumuz çok sevilince biz de sonuna sevgiyi simgeleyen 4 rakamını eklemeye karar verdik.
Quixort (1-10 oyuncu) - Bilgi sorularının sıralandığı bu fabrikada takımınla birlikte yukarıdan gelen cevapları yere düşmeden önce uygun sıraya yerleştirmeye çalış! Ya da tek oyunculu modda oyna ve üst sınıra ulaşmadan kaç blok sıralayabileceğini gör. Sıralamak işte bu kadar basit!
Junktopia (3-8 oyuncu) - Tuhaf bir büyücü seni kurbağaya dönüştürdü! Tuhaf nesneler için komik arka plan hikâyeleri oluştur ve onlara değer biç. En değerli eşyalara sahip olan oyuncu yeniden insana dönüşür!
Nonsensory (3-8 oyuncu) - Profesör Nanners, çizim, yazı ve tahmin gerektiren bu oyunda NSP (Duyusal Algılamama) becerilerini test etmeye geliyor! Diğer oyuncuların girdiği bilgilerin bu saçma ötesi ölçekte hangi sırada yer aldığını doğru tahmin edebilecek misin?
Roomerang (4-9 oyuncu) - Zirveye oynamak için içindeki realite TV yıldızını göster! Sorulara cevap ver, rekabete gir ve rolünü oynayarak elenmekten kaçın. Endişelenme, elenmiş olsan bile her an kendini yeniden Roomerang dramasının içinde bulabilirsin!