JANITOR BLEEDS
– Poznaj zakamarki tajemniczego salonu gier arkadowych: mroczne kąty i korytarze kryją wiele tajemnic. Zbieraj monety oraz przedmioty, aby osiągać postępy i, co najważniejsze, utrzymać się przy życiu. Zanurz się w atmosferze dawno opuszczonego salonu rozrywki z lat 90.
– Przeklęta gra arkadowa: zabawa z żądną monet maszyną ma większą rolę, niż myślisz. By przejść dalej, rozwiązuj łamigłówki i odblokowuj ścieżki zarówno w grze, jak i w prawdziwym świecie. Pamiętaj jednak, że drzemiące w maszynie zło nie ułatwi sprawy.