JANITOR BLEEDS
JANITOR BLEEDS, bir trafik kazasından sonra karanlık ormanda bulacağın eski bir atari salonunda geçen retro esintili bir korku oyunudur. Kısa süre önce birileri oradaymış ve sen de çaresiz bir şekilde yardım arıyorsun. JANITOR adında gizemli bir atari seni onunla oynamaya çekiyor ve üzerinde bıraktığı korkutucu güçle seni etkisi altına alıyor.
Hayatta kalmanın tek yolu atari salonunun derinliklerine gidip JANITOR'la oynamak. Ama sen ilerledikçe atari oyunundaki olaylar da gerçek dünyayı o kadar fazla etkilemeye başlayacak. Gözlerini ekrana diktiğin sırada arkanda kim bilir neler oluyor?