Jaws of Extinction
Jaws of Extinction (JoE) to fabularna gra RPG z gatunku survival horror dla pojedynczego gracza. Opowieść rozpoczyna się na rozległej wyspie w otwartym świecie. Miejsce to zwie się Eden-Nadir i znane jest ze swego piękna oraz tętniącej życiem dzikiej przyrody.
Zmierzysz się z decyzjami, których nikt nie chciałby podejmować, walcząc z przerażającymi, zainfekowanymi tubylcami oraz brutalnymi i uzbrojonymi ocalałymi, a także stawiając czoła rodzimym zwierzętom, żywiołom i zagrożeniom płynącym ze strony innych graczy.
Zainfekowani mogą robić prawie wszystko to, co Ty — potrafią wspinać się, skakać, biegać, a nawet otwierać drzwi. By zyskać niezbędną do przeżycia przewagę, gracze muszą wykorzystać umiejętność skradania się, przebiegłość i odpowiedni sprzęt.
Zainfekowani nie są przywróconymi do życia nieumarłymi. Nie mogą kontrolować swojego zachowania, ale pozostają przytomni i świadomi. Zostali zniewoleni i doprowadzeni do agonii przez pasożytniczego grzyba, którego fragmenty wystają z ran na ich ciele.
Na wyspie Eden-Nadir znajdziesz różnorodne biomy, od bezkresnych pól lawendy i kukurydzy, przez skąpane w słońcu lasy, po piękne morskie wybrzeża, które zasilają wodą mętne bagna. Jeśli preferujesz miejskie życie, na wyspie znajdziesz opuszczone mieściny i ufortyfikowane miasta, a nawet spokojne wioski i malownicze wiejskie ustronia. Te miejsca czekają, aż ktoś je odnajdzie.