Jaws of Extinction
Jaws Of Extinction (JoE), hikâye temelli, tek oyunculu, korkuya dayalı bir hayatta kalma RYO'dur. Hikâyen, güzelliği ve sağlam yaban hayatı ile ünlü bir yer olan, Eden-Nadir olarak bilinen, büyük, açık bir dünyası olan bir adada başlıyor.
Enfekte olanlar, senin yapabildiğin neredeyse her şeyi yapabilir—tırmanabilir, engellerin üzerinden atlayabilir, koşabilir ve hatta kapıları açabilir. Oyuncular, üstünlük sağlamak üzere, hayatta kalmak için gizlilik, kurnazlık ve uygun ekipman kullanmalı.
Kafalarından vurmak, tehlikeli mantar sporlarından oluşan bir bulut yayacaktır. Enfekte olanları ortadan kaldırmanın en iyi yolu kalbe hasar vermektir. Onlara merhamet göster.
Eden-Nadir adasının farklı canlı toplulukları, geniş lavanta ve mısır tarlalarından güneşle alacalı ormanlara ve kasvetli bataklıkları besleyen güzelim deniz kıyılarına dek çeşitlilik gösterir. Eğer daha kentsel bir çevreye yerleşmek istiyorsan, o zaman adaya terk edilmiş kasabalar, tahkim edilmiş kentler, hatta tuhaf köyler ve pitoresk kırsal inziva yerleri serpiştirilmiştir. Tümü de alınmayı bekliyor.