Jetboard Joust
Intensywna, arkadowa, dwuwymiarowa strzelanka typu „bullet hell”, w której musisz opanować szeroki wachlarz absurdalnej broni, aby pokonać rasę wrogich kosmitów, którzy chcą porwać niewinnych cywilów i zamienić ich w mutantów. Jetboard Joust łączy ducha i intensywność arkadowych strzelanek rodem z lat 80. z elementami taktycznymi hardkorowych współczesnych gier typu rougelike, do których chętnie będziesz wracać. Nie spodziewaj się fabuły. Spodziewaj się szalonej, płynnej, wartkiej akcji przy 60 kl./s, potężnych broni i eksplozji!