Jetboard Joust
Masum sivilleri kaçırmaya ve onları mutantlara dönüştürmeye niyetli şeytani bir uzaylı ırkını yenmek için çok çeşitli absürt silahlarda ustalaşman gereken yoğun, arcade tarzı, 'kurşun cehennemi' bir SHMUP/STG oyunu. Jetboard Joust; 1980'lerin arcade jetonlu SMHUP oyunlarının ruhunu ve yoğunluğunu, zorlayıcı modern roguelike'ların tekrar oynanabilirliği ve taktik unsurlarıyla harmanlıyor. Bir hikâye bulamayacaksın. Onun yerine çılgın, akıcı, hızlı 60 fps aksiyon, büyük silahlar ve patlamalar bulacaksın!