Zdobądź JETT: The Far Shore z oryginalną ścieżką dźwiękową. Zanurz się w morzu nastrojowej muzyki tworzonej przez wiele lat przez znakomitego kompozytora scntfc do oryginalnej ścieżki dźwiękowej JETT: The Far Shore, z udziałem kompozytorki i wokalistki Priscilli Snow.