JETT: The Far Shore ve Orijinal Oyun Müziklerini edin. JETT: The Far Shore Orijinal Oyun Müziklerinde besteci ve vokalist Priscilla Snow'un katkılarıyla birlikte başarılı besteci scntfc tarafından uzun yıllar boyunca tasarlanan atmosfer dolu bir müzik okyanusuna dalın.