JETT: The Far Shore + Given Time invites you on an interstellar expedition to carve out a future for a people haunted by oblivion in this cinematic action adventure.
JETT: The Far Shore + Given Time invites you on an interstellar expedition to carve out a future for a people haunted by oblivion in this cinematic action adventure. As scout Mei, be the first to deploy to a mythic ocean planet, take the helm of a 'jett' and explore a vast unknown - skim low over waves, roar up pristine coastlines and carve through otherworldly woods. Adapt to an intricate, systemic open world and persevere through adversity alongside an intimate ensemble in this heartfelt story of courage, wonder and regret.
Take the helm of a jett and embark on an interstellar trip to a faraway planet to carve out a future for a people haunted by oblivion.
Inhabit Mei's psyche and arise into an exploratory adventure with puzzles and mystery, then go beyond oblivion to earn closure.