JETT: THE FAR SHORE, bir sinematik aksiyon macerasında unutulmaya yüz tutmuş insanlara gelecek yaratmak için seni yıldızlararası bir yolculuğa davet ediyor. Gözcü Mei olarak efsanevi okyanus gezegeninde ilk sen konuşlan, "jett"in başına geç ve uçsuz bucaksız bir bilinmezliği keşfederken dalgaların üzerinde sek, el değmemiş kıyılarda haykır ve fantastik ormanlarda yolunu bul. Karmakarışık, sistemik açık dünyaya uyum sağla ve cesaret, merak, pişmanlık içeren bu duygusal hikâyede yer alan samimi topluluğun farklı yönlerine hoşgörüyle yaklaş.
ARA; insanları kurtulmaları için karmaşık gökyüzünün ardındaki yıldız denizine çağıran yıldızlararası bir davet olan "hymnwave"in kaynağını bul.