John Carpenter's Toxic Commando - Bloody Pass
Save money on additional content for John Carpenter’s Toxic Commando with the Bloody Pass and receive weapon, character and vehicle cosmetics to obliterate zombies with style. Content can be downloaded from the store or in-game upon release.
The Bloody Pass includes the Cosmetic Pack: Bloody Pass and the first two DLCs released after John Carpenter's Toxic Commando launches. These DLCs feature tons of skins to personalize your favorite characters, vehicles, and weapons—from weapon colors and character outfits to vehicle skins, and honk sounds.
The Bloody Pass is included in the Blood Edition and requires the base game John Carpenter’s Toxic Commando.