John Carpenter's Toxic Commando - Bloody Pass
Jimat wang untuk kandungan tambahan untuk John Carpenter’s Toxic Commando dengan Bloody Pass dan terima kosmetik senjata, watak dan kenderaan untuk menghapuskan zombi dengan penuh gaya. Kandungan boleh dimuat turun daripada kedai atau dalam permainan ketika keluaran.