John Carpenter's Toxic Commando – Bloody Pass
Zaoszczędź na dodatkowej zawartości gry John Carpenter's Toxic Commando dzięki Bloody Pass i zdobądź elementy kosmetyczne broni, postaci i pojazdów, aby z klasą unicestwiać zombie. Zawartość można pobrać ze sklepu lub z poziomu gry po premierze.
Bloody Pass zawiera pakiet kosmetyczny Bloody Pass oraz dwa pierwsze dodatki DLC wydane po premierze John Carpenter's Toxic Commando. Dodatki te oferują mnóstwo skórek, dzięki którym spersonalizujesz swoje ulubione postacie, pojazdy i broń – od kolorów broni i strojów postaci po skórki pojazdów i dźwięki klaksonów.