John Carpenter's Toxic Commando - Bloody Pass
Bloody Pass ile John Carpenter's Toxic Commando ek içeriklerinde tasarruf et ve zombileri en havalı tarzınla yok etmeni sağlayacak silah, karakter ve araç kozmetiklerine sahip ol. İçerikler, yayınlandıktan sonra mağazadan veya oyun içinden indirilebilir.
Bloody Pass, Kozmetik Paket: Bloody Pass'i ve John Carpenter's Toxic Commando'nun piyasaya sürülmesinden sonra çıkan ilk iki DLC'yi içerir. Bu DLC'ler; en sevdiğin karakterleri, araçları ve silahları kişiselleştirmeni sağlayan çok sayıda görünüm sunuyor; silah renklerinden karakter kıyafetlerine, araç görünümlerinden korna seslerine kadar birçok seçenek mevcut.
Bloody Pass, Blood Edition'a dahildir ve bu paket için John Carpenter's Toxic Commando temel oyunu gereklidir.