John Carpenter's Toxic Commando - Cosmetic Pack 2
John Carpenter's Toxic Commando blends Left 4 Dead-style zombie blasting with systems borrowed from Saber's back catalogue. The results work well enough, but are undermined by flabby mission design and unnecessary meta-progression.