John Carpenter's Toxic Commando – Cosmetic Pack 2
Postaw na styl Szlamowego Boga i skorzystaj z drugiego pakietu DLC Cosmetic Pack do John Carpenter’s Toxic Commando, zawierającego skórki dla broni, pojazdów i postaci. Pakiet Cosmetic Pack 2 jest dołączony do zestawu Bloody Pass.