John Carpenter's Toxic Commando - Leon’s Secret Stash
Become the most stylish member of your crew by equipping Leon's vintage gear with the Leon’s Secret Stash DLC! Each character gets a unique outfit to face the apocalypse with flair. Unlock two devastating weapons: the powerful ACW-20 assault rifle for brutal zombie carnage, and the Wakizashi, a traditional Japanese katana perfect for swift decapitations.
Also included: an in-game exclusive profile avatar and the special title "First In, Last Out."