John Carpenter's Toxic Commando - Leon’s Secret Stash
Jadilah ahli yang paling bergaya dalam kru anda dengan melengkapkan gear vintaj Leon melalui DLC Leon’s Secret Stash! Setiap watak menerima pakaian unik untuk menghadapi kiamat dengan penuh gaya. Buka dua senjata yang dahsyat: raifal serangan ACW-20 yang berkuasa untuk memusnahkan gerombolan zombi, dan Wakizashi, katana tradisional Jepun yang sesuai untuk pancungan pantas.