John Carpenter's Toxic Commando – Leon’s Secret Stash
Stań się najbardziej stylowym członkiem swojej załogi, wyposażając Leona w zabytkowy sprzęt dzięki dodatkowi DLC Leon's Secret Stash! Każda postać otrzyma unikalny strój, aby z klasą stawić czoła apokalipsie. Odblokuj dwie niszczycielskie bronie: potężny karabin szturmowy ACW-20 do brutalnej rzezi zombie oraz wakizashi, tradycyjną japońską katanę idealną do szybkich dekapitacji.