John Carpenter's Toxic Commando - Leon's Secret Stash
Leon's Secret Stash DLC'si ile Leon'un klasik kıyafetlerini kuşanarak ekibinin en şık üyesi ol! Her karakter, kıyametle havalı bir şekilde yüzleşmek için benzersiz bir kıyafete sahip oluyor. İki yıkıcı silahın kilidini aç: acımasız zombi katliamı için güçlü ACW-20 saldırı tüfeği ve hızlıca baş kesmek için mükemmel, geleneksel Japon katanası Wakizashi.