John Carpenter's Toxic Commando - Original Soundtrack
Darksynth-rytmer smelter sammen med en urovækkende atmosfære gennem hele Toxic Commando-soundtracket. Musikken fremkalder ubønhørlige zombiehorder, den dystre desperation ved at kæmpe for overlevelse og John Carpenters karakteristiske følelse af gru i hvert eneste nummer.