John Carpenter's Toxic Commando - Original Soundtrack
Darksynth pulses merge with an unnerving atmosphere throughout the Toxic Commando OST. The score evokes relentless undead hordes, survival's gloomy desperation, and John Carpenter's signature sense of dread in every track.