John Carpenter's Toxic Commando – Original Soundtrack
Oficjalna ścieżka dźwiękowa „Toxic Commando” łączy w sobie impulsy darksynth z mroczną atmosferą. Muzyka przywołuje na myśl nieustępliwe hordy nieumarłych, ponurą desperację walki o przetrwanie i charakterystyczne dla Johna Carpentera poczucie grozy w każdym utworze.