Spil som Walter Irons i Fortnite
Ja! Hvis du er logget ind med din Epic-konto på PC eller mobil, eller har knyttet din(e) konsolkonto/konsolkonti til din Epic-konto, vil Walter Irons-outfittet være i dit skab i Fortnite fra den 6. september 2026 kl. 02.00 CEST.
Hvad sker der, hvis jeg allerede har købt Walter Irons-outfittet i Fortnite-genstandsbutikken og derefter foretager et køb af John Carpenter’s Toxic Commando i Epic Games Store, som opfylder kvalifikationskravet?
Hvis du allerede har købt Walter Irons-outfittet og derefter har foretaget et køb, der opfylder kravene til berettigelse, af John Carpenter’s Toxic Commando via Epic Games Store, vil du modtage et engangsbeløb på 1.500 V-Bucks i Fortnite i stedet for Walter Irons-outfittet. Bemærk, at V-Bucks-refusioner kun gælder for outfits købt inden for de seneste 12 måneder.
Hvis du får refunderet dit køb af John Carpenter’s Toxic Commando i Epic Games Store, mister du dit Walter Irons-outfit i Fortnite samt din tildeling på 1.500 V-Bucks, hvis du har fået en af delene ved at købe John Carpenter’s Toxic Commando.