John Carpenter’s Toxic Commando
The Walter Irons Outfit is an in-game cosmetic that you can use in Fortnite starting from September 5, 2026 at 8PM ET.
Yes! If you are signed in with your Epic account on PC or mobile, or have connected your console account(s) to your Epic account, the Walter Irons Outfit will be in your Fortnite Locker starting from September 5, 2026 at 8PM ET.
What happens if I’ve already purchased the Walter Irons Outfit in the Fortnite Item Shop, and then I made a purchase meeting the eligibility requirement on John Carpenter’s Toxic Commando through the Epic Games Store?
If you’ve already purchased the Walter Irons Outfit and then made a purchase meeting the eligibility requirement on John Carpenter’s Toxic Commando through the Epic Games Store, you will receive a one-time grant inside Fortnite of 1,500 V-Bucks instead of the Walter Irons Outfit. Please note, V-Bucks refunds will only apply to outfits purchased within the last 12 months.
Do I get to keep the Walter Irons Outfit if I refund my purchase of John Carpenter’s Toxic Commando on the Epic Games Store?
If you refund your purchase of John Carpenter’s Toxic Commando on the Epic Games Store, you will lose your Walter Irons Outfit in Fortnite, and your grant of 1,500 V-Bucks if you obtained either by purchasing John Carpenter’s Toxic Commando.
The Walter Irons Outfit in Fortnite is available for as long as John Carpenter’s Toxic Commando is available for sale on the Epic Games Store.