Jadilah Walter Irons dalam Fortnite
Pakaian Walter Irons ialah kosmetik dalam permainan yang anda boleh gunakan dalam Fortnite bermula dari 6 September 2026 pada pukul 8 PG GMT+8.
Ya! Jika anda log masuk menggunakan akaun Epic anda di PC atau peranti mudah alih, atau telah menyambungkan akaun konsol anda kepada akaun Epic, Pakaian Walter Irons akan tersedia dalam Loker Fortnite anda bermula 6 September 2026 pada pukul 8 PG GMT+8.
Apakah yang berlaku jika saya telah membeli Pakaian Walter Irons di Kedai Item Fortnite dan kemudian saya membuat pembelian yang memenuhi syarat kelayakan untuk John Carpenter's Toxic Commando melalui Epic Games Store?
Jika anda telah membeli Pakaian Walter Irons, kemudian membuat pembelian yang memenuhi syarat kelayakan untuk John Carpenter's Toxic Commando melalui Epic Games Store, anda akan menerima geran sekali sahaja dalam Fortnite yang bernilai 1,500 V-Bucks sebagai ganti kepada Pakaian Walter Irons. Sila ambil perhatian, bayaran balik V-Bucks hanya akan terpakai untuk pakaian yang dibeli dalam tempoh 12 bulan yang lalu.
Adakah saya boleh menyimpan Pakaian Walter Irons jika saya meminta bayaran balik bagi pembelian John Carpenter's Toxic Commando saya di Epic Games Store?
○ Jika anda tinggal di Kesatuan Eropah (EU), Fortnite tersedia melalui Epic Games Store pada peranti mudah alih. Pengguna iPhone di EU boleh juga bermain Fortnite melalui AltStore PAL.