Graj jako Walter Irons w Fortnite
Strój Waltera Ironsa to element kosmetyczny, którego można używać w grze Fortnite od 6 września 2026 r. od godziny 2:00 czasu polskiego.
Tak! Jeśli logujesz się na konto Epic na PC lub urządzeniu przenośnym albo masz powiązane konta konsoli z kontem Epic, strój Waltera Ironsa pojawi się w Twojej szafce Fortnite 6 września 2026 r. o godzinie 2:00 czasu polskiego.
Co się stanie, jeśli kupi się strój Waltera Ironsa w sklepie z przedmiotami Fortnite, a potem dokona się spełniającego wymagania zakupu John Carpenter's Toxic Commando w Epic Games Store?
Jeśli strój Waltera Ironsa został już zakupiony, a później kupiono John Carpenter's Toxic Commando w Epic Games Store, spełniając wymagania, zamiast stroju Waltera Ironsa otrzymasz jednorazowo w Fortnite 1500 V-dolców. Pamiętaj, że zwrot V-Dolców obejmuje wyłącznie stroje zakupione w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
○ Jeśli mieszkasz na terenie Unii Europejskiej, Fortnite jest dostępne poprzez Epic Games Store na urządzenia przenośne. Użytkownicy iPada w UE mogą też grać w Fortnite za pośrednictwem AltStore PAL.