Fortnite'ta Walter Irons olarak oyna
Walter Irons kıyafeti, 6 Eylül 2026 TSİ 03.00'ten itibaren Fortnite'ta kullanabileceğin bir oyun içi kozmetik içeriktir.
Evet! PC veya mobilde Epic hesabınla oturum açtıysan ya da konsol hesabını/hesaplarını Epic hesabına bağladıysan Walter Irons kıyafeti 6 Eylül 2026 TSİ 03.00'ten itibaren Fortnite dolabında yer alacak.
Fortnite içerik mağazasından Walter Irons kıyafetini zaten satın aldıysam ve ardından Epic Games Store'da John Carpenter's Toxic Commando uygunluk şartını karşılayan bir satın alım yaptıysam ne olur?
Walter Irons kıyafetini zaten satın aldıysan ve ardından Epic Games Store'da John Carpenter's Toxic Commando uygunluk şartını karşılayan bir satın alım yaptıysan, Walter Irons kıyafeti yerine Fortnite'ta tek seferlik olmak üzere 1.500 V-Papel alacaksın. V-Papel iadeleri yalnızca son 12 ay içinde satın alınan kıyafetlere uygulanır.
Epic Games Store'da John Carpenter's Toxic Commando satın alımımı iade edersem Walter Irons kıyafeti bende kalır mı?
Epic Games Store'da John Carpenter's Toxic Commando satın alımını iade edersen ve Fortnite'taki Walter Irons kıyafetini veya 1.500 V-Papeli John Carpenter's Toxic Commando satın alımın aracılığıyla edindiysen ilgili içerikleri kaybedersin.
○ Avrupa Birliği'nde (AB) yaşıyorsan Fortnite'ı Epic Games Store mobilden edinebilirsin. AB'deki iPad kullanıcıları Fortnite'ı alternatif olarak AltStore PAL üzerinden de oynayabilir.