Journey to Kreisia
Wprowadzając nową jakość w klasycznych RPG-ach, Journey to Kreisia zachwyci fanów gatunku wieloma angażującymi funkcjami, takimi jak poszukiwanie ukrytych skarbów, testowanie swoich sił na arenach bitewnych oraz realizowanie różnorodnych zadań pobocznych! Dostosuj technikę walki, podnosząc poziom broni, zakładając różne orby i korzystając z niezwykle przydatnego przewodnika po potworach, aby doskonalić swoje umiejętności bojowe!