Journey to the Void
W tej hybrydowej grze typu roguelite polegającej na budowaniu talii musisz mądrze korzystać z kart – każdy wybór i zagranie może oznaczać zwycięstwo lub porażkę. Strategicznie nakładaj na siebie ataki, używaj niszczycielskich zdolności i wykorzystuj moc żywiołów, aby zyskać przewagę. Przygotuj się do odpierania ataków ze wszystkich stron, korzystając z systemu walki opartego na siatce i stojąc na środku pola bitwy.
Odkryj ponad 100 unikalnych kart, broni i podmiotów – żadna rozgrywka nie jest taka sama. Stwórz potężne synergie talii, dostosuj strategię przed każdą bitwą i staw czoła wielu falom wrogów. Właściwa decyzja może pomóc ci przeżyć… albo zakończy się druzgoczącą porażką!
Każda twoja decyzja na stałe zmienia świat, który podzielony jest na osiem regionów związanych z różnymi żywiołami. Mądrze wybierz punkt początkowy – w każdym regionie czekają na ciebie nowi bohaterowie, potężne karty żywiołów i unikalne interakcje. Każde rozegranie fabuły głównej to zupełnie nowa rozgrywka – czeka na ciebie ponad 100 wrogów, 10 bossów, różne talie początkowe i ponad 25 aren.