Journey to the Void
Strateji ile roguelite'ı bir araya getiren bu deste oluşturma oyununda destenizi doğru kullanın. Yapacağınız her seçim ve oynayacağınız her kart, zafer veya yenilgi anlamına gelebilir. Stratejik olarak üst üste saldırılar yapın, yıkıcı yeteneklerinizi kullanın ve elementlerin gücünden faydalanın. Aksiyonun merkezinde kahramanınızın durduğu ızgara tabanlı bir savaş sisteminde her yönden gelen saldırıları savuşturmaya hazırlanın.
Keşfedeceğiniz 100'den fazla benzersiz kart, silah ve eşya ile tura her başladığınızda farklı bir deneyim yaşayacaksınız. Güçlü deste sinerjileri oluşturun, her savaştan önce stratejinizi gözden geçirin ve dalga dalga düşmanlarla yüzleşin. Hayatta kalmak için doğru seçimler yapmak zorundasınız. Aksi halde büyük bir yenilgi sizi bekliyor!
Sekiz temel bölgeye ayrılan dünya, yaptığınız seçimlere kalıcı tepkiler verecek. Her bölge; yeni kahramanlar, güçlü element kartları ve bölgeye has etkileşimler sunacağı için başlangıç noktanızı doğru seçin. 100'den fazla düşman, 10 elebaşı, farklı başlangıç desteleri ve keşfedilecek 25 arena ile dallanıp budaklanan bir hikaye içinde her turda benzersiz bir oyun deneyimi yaşayacaksınız.