Judas
Gizemli ve psikolojik sorunları olan Judas'sın. Hayatta kalmak için tek umudun, en azılı düşmanlarınla ittifak kurmak ya da bozmak. Kırdığın şeyi düzeltmek için işbirliği yapacak mısın yoksa yanarak yok oluşlarını mı seyredeceksin?
Judas; System Shock 2, BioShock ve BioShock Infinite oyunlarının Kreatif Direktörü Ken Levine'in yönettiği Ghost Story Games stüdyosu tarafından geliştirilen tek oyunculu, anlatı odaklı bir birinci şahıs nişancı oyunudur.