Jurassic Park: Survival
Return to Isla Nublar the day after the events of the beloved 1993 Jurassic Park film and survive thrilling first-person action as InGen scientist Dr. Maya Joshi in this single-player action-adventure game.
Adventure through a fully realized Isla Nublar filled with reactive wildlife, dinosaurs, and other surprising threats. From the iconic towering park gates to the Visitor Center and beyond, Jurassic Park comes alive like never before.
Outsmart, escape, and interact with the film’s iconic dinosaurs. Use your ingenuity through distraction and stealth to navigate intense and unforgettable encounters in a journey to outlast some of the deadliest creatures to ever walk the earth.
Explore the park and face its dangers. Use all the resources at your disposal to find intelligent solutions to endure the many threats lurking on Isla Nublar.