Jurassic Park: Survival
Wróć na wyspę Nublar w dzień po wydarzeniach z ulubionego filmu „Park Jurajski” (1993r.) i przeżyj porywającą przygodę z perspektywy pierwszej osoby, jako naukowiec InGen, dr. Maya Joshi w tej jednoosobowej grze przygodowej-akcji.
Odkryj w pełni zrekonstruowaną wyspę Nublar wraz z żywą fauną, dinozaurami, a także innym zaskakującymi zagrożeniami. Od ikonicznych, górujących nad parkiem bram, do Centrum Turystycznego, a nawet dalej. Park Jurajski budzi się do życia, jak nigdy wcześniej.
Poznaj park, zmierz się z jego niebezpieczeństwami. Wykorzystaj wszystkie dostępne środki, aby znaleźć inteligentne rozwiązania niezliczonych zagrożeń czyhających na wyspie Nublar.